Styrkjer brukarrolla

Gode pasientforløp, Nasjonalt læringsnettverk, byggjer på arbeidet Helhetlig pasientforløp i hjemmet (HPH) – Arbeidet skal resultere i at brukaren opplever å vera likeverdig i utarbeiding av sitt pasientforløp.

Forbetringsteamet for Gode pasientforløp - Klikk for stort bilete

I Øygarden kommune har vi vore ei gruppe på sju personar som har arbeidd med dette dei siste to åra. Gruppa har vore sett saman av tilsette frå Øygarden lokalmedisinske senter, Fjell sjukeheim, heimeteneste-sonene, koordineringssenteret og Helse, Meistring og rehabilitering. No skal det viktige grunnlaget arbeidast vidare med.

Vi hadde denne veka besøk av Kari Sunnevåg, leiar for Utviklingssenter for sykehjem og hjemmetjenester i VESTLAND (Hordaland), i samband med at vi no skal i gang med vidare arbeid med å styrka brukarrolla og bidra til likeverd og eigenmeistring hjå pasient/brukar.  Ho seier at vi er til inspirasjon for andre kommunar med arbeidet vi skal i gong med, og det er vi stolte av.

Forbedringsteamet er samansett av føljande tenester:

• Menneske med nedsett funksjonsevne
  • Helse, meistring og rehabilitering
  • Fjell sjukeheim
  • Heimetenesta
  • Lokalmedisinsk senter
    Koordineringssenteret
  • Psykisk helse og rus

KS i samarbeid med Folkehelseinstituttet er utgangspunkt for det Nasjonale læringsnettverk for gode pasientforløp

Her kan du lesa meir om Helhetlig pasientforløp i hjemmet

Tekst: Katrine Risløw