Stor interesse for «Jobben gjer frisk»-arrangement

Mange tilsette i Øygarden kommune hadde funne vegen til startarrangementet for «Jobben gjer frisk» på Aktiv 365 på tysdag.
- Interessa var så stor at vi neste gong må leggja til rette for fleire timar og større lokale, seier rådgjevar HR og kompetanse, Benedicte Sletten Larsen.

Benedicte Sletten Larsen og Silje Mæland - Klikk for stort bileteBenedicte Sletten Larsen og Silje Mæland

Prosjektet "Jobben gjer frisk" arbeider for at heile kommunen saman skal skapa gode arbeidsmiljø og nærvær på jobb. Målet er at det skal vera meiningsfullt og helsefremjande å gå på jobb i Øygarden kommune.

Professor på Universitetet i Bergen, Silje Mæland, jobbar med arbeid og helse knytt til sjukefråvær, arbeidsevne og retur til arbeid. Ho følgjer arbeidet i prosjektgruppa i Øygarden som rådgjevar, rettleiar og fasilitator.

Etter treninga hadde ho føredrag for deltakarane.

- Silje Mæland snakka klokt om livet, arbeidsplassen og trening. Det blei opna for spørsmål frå alle i salen, og det var stort engasjement. Arbeidet med» Jobben gje frisk» har resultert i at vi allereie no har fleire tilsette på jobb kvar dag. Vi skal halda fram det gode arbeidet i 2024, Benedicte Sletten Larsen.

Fotogalleri

Kick-off for Jobben gjer frisk - Klikk for stort bilete