Jarle Kvalvik vert ny eigedomssjef

Jarle Kvalvik (54) har takka ja til stillinga som eigedomssjef i Øygarden kommune.

Jarle Kvalvik - Klikk for stort bileteJarle Kvalvik

Han kjem frå stillinga som driftsdirektør i Statsbygg. Han har også vore kommunalsjef i Bjørnafjorden og Askøy kommunar og utbyggingsdirektør i Bergen kommune.

Kommunalsjef for Kultur og samfunn, Silje Haukedal, er glad for at eigedomssjefen er på plass allereie den 14. august.

- Han er ein dyktig fagperson og leiar som vi gler oss over å få med på laget i Øygarden kommune, seier Haukedal.

Jarle Kvalvik er busett på Straume og er godt kjent med Øygarden.

- Det vert svært spennande å få jobba i ein kommune som Øygarden som har spennande prosjekt som nytt sotrasamband og utvikling av straumeområdet. Eg ser fram til å arbeida med heile verdikjeda i eigedomsutviklinga, seier Kvalvik.

Eigedomssjefen skal ha det overordna ansvaret for eigedomsutvikling og gjennomføring, i tillegg til at einingane eigedomsforvaltning, drift og vedlikehald og reinhald ligg til ansvarsområdet til eigedomssjefen.

Tekst: Vigleik Brekke
Foto: Statsbygg