Jurefethaugen

Høgde: 48 m.o.h.
Sesong: Heile året

Turskildring

Turen startar i Vestrevegen ved parkeringsplassen. Følg svingen mot venstre og fortsett rett fram. Ta av til Bølgekraftvegen på venstre side. Her startar grusvegen. Gå inn til turstiene til venstre etter brua. Gå ned
mot sjøen og følg blå merking gjennom skogen. Ta til venstre ved første stiskille i skogen. Ta til høgre nede ved sjøen og følg blå merking oppover fjellsida. Ver merksam på at det er stup ved postkassa. Gå vidare sørover retning bilvegen. Ta ein u-sving ved bilvegen og følg merking som går tilbake på nedsida av fjellsida.
Ta til høgre ved vatnet, over steinuren. Litt bratt sti opp fjellsida. På toppen tek ein til venstre ved stiskille. Følg blå merking heile vegen. Ta til venstre ved stiskille når ein ser bilvegen. Ved Karifloren er det eit stiskille. Det er best å gå til venstre her. Når ein kjem ut av skogen skal ein gå opp skråningen mot bilvegen. Unngå
kryssing av bilvegen (80-sone). Gå på venstre side av bilvegen heilt tilbake til parkering på Tofte.

Les meir om turen på UT.no